perjantaina, syyskuuta 23

Rakas internet päivä kirjani

Olen ollut ahkera poika, kun ahkeruutta mitataan salilla käymisellä, unohtaen salilla käymisten yhteydessä suoritettavan treenin eri osa-alueiden huomioiminen ahkeruuden arvioimisessa.

Ja itse asiaan rakas i-päiväkirjani.

Tämä viikko on ollut spesiaalimpi;  minun ei ole tarvinnut kuluttaa koulun penkkiä insinööriopintojen parissa, vaan tällä viikolla olen ajellut Ouluun, sillä suoritan tällä viikolla oakk : n kautta järjestyksenvalvojan peruskurssin... Sama kurssi, jonka kävin 5,5v sitten, wanha kortti vanhentui.. :((

Treenattu on. Tällä hetkellä vaikuttaisi olevan draivi päällä, koska sarjapainot on hivutettu hiljalleen kohtuulliselle tasolle ja kehitys on tapahtunut aika lyhyessä ajassa, heti sst-treenausken jälkeen käyrä on ollut nouseva, jyrkästi.

Esimerkiksi edellinen rinta & selkätreeni

1a. Ylätalja tankokahvalla niskan taakse (Nyyssölä ryskystyle) 8x60kg, 70kg, 80kg, 90kg, 100kg
1b. Penkkipunnerrus tangolla 6x90kg, 100kg, 110kg, 120kg, 5x130kg, 2x140kg

Niskan taakse tehtävässä ylätaljassa en ole tehnyt vuoteen/vuosiin 100 kilolla. Edeltävänä päivä olin treenannut kädet ja olkapäät, ja silti penkissä uskalsi käsitellä 140 kiloa vuoden/kahden tauon jälkeen.

Olkapäille olen tehnyt arnold pressiä ajoittain ja olen pystynyt käsittelemään parhaimmillaan 35kg käsipainoja kymmenen toiston verran. Jalatkin ovat osoittaneet elpymisen merkkejä. Toissa päiväisessä jalkatreenissä tein pohjille hyvät setit ojennusta ja sen jälkeen hackkiin. Hackissa tein kutosia x 60kg, 90kg, 110kg, 130kg ja itse asiassa 130kg veivasin kasin. Ei todellakaan kummoinen suoritus millään mittarilla, mutta minulle tosi hyvä tämän hetkiseen kuntoon nähden.

Tänään lepoa, sillä toissapäivänä treenasin jalat ja eilen olat ja kädet.

#toivoelää #keeppushing #nevergiveup

Buzz and Woody (Toy Story) Meme meme

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti