tiistaina, heinäkuuta 14

Saliurpot

VOIHAN PENTELEEN PENTELEEN PENTELE! Saleilla on urpoja liikenteessä, jotka valtaavat laitteen, joka on jo käytössäsi.

1. Selkäpäivänä olen tehnyt ylätaljassa eteen pari sarjaa ja olen tekemässä vielä 2 settiä taakse, mutta SALIURPO saapuu ja valtaa paikan, vaihtaa kahvan ja tekee pari lämmittelyä. Urpon lähtiessä toisalle, palaan ylätaljalle ja asetan painot sopivaksi ja teen sarjan urpon käyttämällä kahvalla. Urpo jätti laukkunsa ylätaljan viereen, mieli tekee potkia salikassia. Jätän omat painot, mutta urpo palaa, eikä kysy oliko sulla kesken. Urpon palattua rikospaikalle tekisi mieli nostaa urpo kaulasta yläilmoihin ja sanoa pari valittua sanaa... Koska olen nyhverö, itken paria päivää myöhemmin internetpäiväkirjaan pahan oloni pois.  #pathetic

2. Muistan vaan  että urpo tyhjensi laitteen/tangon lähes heti, kun olin sarjani saanut tehtyä. Tais vee-ituttaa, niin paljon etten muista enempää.

3. Urpo näki että olen juuri vaihtanut kahvan ristitaljassa tehnyt ekan sarjan ja olen merkinnyt reviirini salikassilla => jos mieli tekee tehdä siinä, kysytään henkilöltä, joka on viimeksi tehnyt:

Teetkö vielä? Montako sarjaa teet tai kauanko menee? Voinko tehdä välissä?

MUTTA EIHÄN NE SAATANAN URPOT YMMÄRRÄ/OSAA/HALUA/USKALLA.

ON TÄMÄ P$$KELE, KUN URPOTKI ON KEHITYSTÄ JARRUTTAMASSA URPOILEMALLA.

TUN URPOT.

PS. Mave 2x6x120kg, ens kerralla taas kymppi lisää, vinopenaa 2x10x70kg, hauista vippailin jo 22,5kg kässäreillä. Olat on kippeet, ojentajat ottaa älyttömön hyvin treeniä vastaan, oikeassa takaolassa jumi?, treenit menee perille. Im häpi boi.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti